Arena Center Hakaniemi, Miina Sillanpään katu 2 ent, Miina Sillanpään katu 2, 00530 Helsinki [kartta]

*edit: Olen saanut palautetta, että kilometrin siirtymää pidetään haastavana Hakaniemen arenacenteriltä saunalle. Jos asia koetaan ongelmallisena voidaan perua saunailta ja vaihtaa ajankohtaa. Pasilan Urheilutalolla on 24.5. Tanssitapahtuma, eikä siellä voi pelata ja saunoa. Itse en vain pääse paikalle minään muun perjantaina toukokuussa kuin 24.5. Jos saunailta halutaan siirtää, esim 17.5. tai muuna ajankohtana, saa joku muu Väyläläinen sen järjestää, joka pääsee paikalle.

Itse olen käynyt 20 vuotta toisen porukan saunailloissa, eikä kukaan ole valittanut koskaan hikisenä siirtymisistä jopa huomattavasti pidempiä matkoja.

Kommentoikaa halutaanko siirtää vai pidetäänkö nykyinen järjestely mahdollisimman nopeasti.

Moikka kaikki,

Pelataan poikkeuksellisesti pelit 15-16 Hakaniemen arenacentterissä. Klo 16:30 alkaen on sauna varattuna Hämeentien Bar Loosisterissa. Valitettavasti urheilutalon sauna ja kentät oli jo varattu tanssitapahtuman takia. Saunavaraus päättyy klo 22:00, jonka jälkeen voi siirtyä helposti keskustan baareihin parantamaan maailmaa.

Terveisin pj Aronen

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

8
Riku K Ville V Kaj L jari m Jari-Pekka K Mikko S Timo R Anton A
5
Jan H Antti P Matti R Mika L Lars W
17
Jyri V Marko E Maija T Kimmo Tomi L Jenna J Juha H Jari G Mika T Sami F Janne R Arimo L Vesa M Ellinoora R Mikael A Juha S Hannu H

Kommentoi...

Anton ilmoittautui in

Halutaanko saunailtaa siirtää sijainnin takia toiseen ajankojtaan?Kommentit asap

Anton

Yllä kuvauksessa lisäinfoa asiasta!

Ville, profiilikuva

Aika, paikka ja siirtymä ok 🍺

Riku

mulle ok myös

Kaj

Sopii minulle!

Anton

Käykää laittamassa ilmoittautumiset kuntoon saunailtaan. Nyt on kolme in. Vähintään 6 pitää olla, jotta järjestetään.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot